Сторінка 1 з 2 12 ОстаннєUltima
Результати 1-10 з 17

Обговорення: Ecm titanium, перші кроки

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    May 2016
    Повідомлення
    62

Ecm titanium, перші кроки

Добрий вечір всім, я новачок, я починаю smanettate з ecmtitanium але, будучи, краще, краще, на початку я не можу розшифрувати опису, коли піду шукати блок управління, наприклад, я завантажив файл bosch me7.4.5 і в списку програми є різні, але цифри поруч з типом ебу, що вони (наприклад, me7.4.5 683-6.358) тоді опис cks 88c8 що таке,і в кінці опис ecm107, що потрібно? Спасибі всім заздалегідь

НОВАЧОК L'avatar di ringo
    Дата Реєстрації
    Jun 2016
    Повідомлення
    32
    Загляньте в розділ програмне забезпечення і ви знайдете навіть керівництво в італійських ECM

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    May 2016
    Повідомлення
    62
    Дякую за відповідь, я дав один погляд, я також знайшов в мережі керівництво італійською мовою, але занадто загальний, я тільки зрозумів, що cks-це сім'я cheksum я думаю, і все одно не можу зрозуміти, а ще й відсутність драйверів як це зробити, щоб знайти найближчий або якщо існує інший режим

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Oct 2014
    Болга
    Ночера
    Повідомлення
    191
    Тоді числа, про яку ти говорив вище числа harware і software важливі для розпізнавання ecu. якщо ви хочете, щоб відкрити файл, потрібно спочатку прочитати його безпосередньо на автомобіль, або придбати в мережі, відкривши його потім з ecm titanium автомат тебе шукати драйвера і все готово.

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    May 2016
    Повідомлення
    62
    Дякую за відповідь, та насправді деякі карти, які я скачав з ktag і потім прочитати на ecmtitanium дізнається в автомат так, то мені запропонують карти від редагування і якщо не є його водій, як я можу зробити там якусь техніку для того, щоб ви адаптованих драйверів сімей ебу однакові

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    May 2016
    Повідомлення
    62