Сторінка 1 з 4 123 ... ОстаннєUltima
Результати 1-10 з 39

Обговорення: fiat brava jtd 105 99 року

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Jun 2016
    Повідомлення
    23

fiat brava jtd 105 99 року

привіт, вибачте за моє невігластво в цьому питанні ,я новачок і хотів би дізнатися , у мене два fiat brava jtd 105 обидва 99 року і вже перепризначений, перепризначити професійний ac.5 років тому, а інша ще й оригінальний ,тепер я хотів би читати-це вже змінений і вставити в оригінал , і так як ще у мене немає програми, немає досвіду в цьому питанні ,я хотів би що ви мені порадите, що сцену мені потрібно купити і як його використовувати
    заздалегідь дякую

Sandros

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ L'avatar di Macchinista
    Дата Реєстрації
    Січень 2014
    Болга
    Турин
    Et
    33
    Повідомлення
    266
    Привіт. Якщо 2 екю не були зовсім однакові, як числа, sw і hw не можете прочитати файли те редагувати і писати на оригінал. У будь-якому випадку ваші ECU повинні бути EDC15, отже, з galletto або mpps зробити спокійно.
    Від матвія

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Jun 2016
    Повідомлення
    23
    привіт Запятнайте вибачте, але я не розумію , не можу читати, редагувати і писати в те, що це ще оригінальний? або як
    дякую

Дата Реєстрації
    Січень 2014
    Болга
    Турин
    Et
    33
    Повідомлення
    266
    Точно. Якщо блоки не мають їх же кількості Обладнання та Програмного забезпечення (hw -sw), ти не можеш взяти файл і записати його на інший, ризик того, що автомобіль не піде більше в рух.
    Від матвія

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Jun 2016
    Повідомлення
    23
    вибач, але є можливість зробити цю операцію? може бути, я повинен зберегти код ключа, щоб потім переписати вже змінено!

Дата Реєстрації
    Січень 2014
    Болга
    Турин
    Et
    33
    Повідомлення
    266