Результати 1-5 з 5

Обговорення: рада, щоб почати

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    May 2016
    Повідомлення
    3

рада, щоб почати

привіт,
    я новачок, але з основами електроніки та інформатики. Я одужав ебу Marelli для Panda 2008 і я хотів би почати "грати" трохи.
    Що я можу використовувати (апаратного та програмного забезпечення) для експериментів "у школі" оскільки я не можу підключити його до автомобіля (через odb2)?
    існують довідники/підручник, або схеми?
    я пробував шукати тут, але я не знайшов відповідь, простий і точний.
    хто-небудь може мені допомогти?

привіт спасибі
    Vi3da

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ L'avatar di pippo65
    Дата Реєстрації
    Oct 2013
    Болга
    Реджо-Емілія
    Повідомлення
    116
    Citazione Спочатку Написав vi3da Visualizza Messaggio
    привіт,
    я новачок, але з основами електроніки та інформатики. Я одужав ебу Marelli для Panda 2008 і я хотів би почати "грати" трохи.
    Що я можу використовувати (апаратного та програмного забезпечення) для експериментів "у школі" оскільки я не можу підключити його до автомобіля (через odb2)?
    існують довідники/підручник, або схеми?
    я пробував шукати тут, але я не знайшов відповідь, простий і точний.
    хто-небудь може мені допомогти?

привіт спасибі
    Vi3da
    Привіт,теж як і ти новачок,як обладнання я взяв Galletto v54, який може працювати як в школі, що eobd,діма з schedini пружини,і блок керування навантажувача для експериментів.
    Для керівників/в допомогу якщо є бажання і час, читайте тут на форумі, і ви побачите, що інформація не знайдеш того, що хочеш.
    Проблема в тому, що якщо ви не маєте автомобіль, де спробувати ecu нас, розумієш, мало,проте головне почати,інше приходить само по собі

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    May 2016
    Повідомлення
    3
    спасибі 1000 за поради і відповідь. може, ти в контакті кімната для якоїсь інформації більше.

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ L'avatar di tranky
    Дата Реєстрації
    Aug 2015
    Болга