Сторінка 1 з 2 12 ОстаннєUltima
Результати 1-10 з 11

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Січ 2016
    Повідомлення
    6

Карту уприскування Alfa 159 150cv EDC19C9

Всім привіт
    Я новачок у світі розробок ecu, і побачив, що керую особисто піклуватися про моїй машині, я хотів почати, щоб краще пізнати цей світ.
    Я сказав дуже багато, і я вивчав трохи управління двигуном від ебу.
    На даний момент я змінив дві карти педаль і обмежувачі крутного моменту, збільшується тиск турбо і читати те, rail. Я додаю файл, так що ви можете дати відгук. (з-за зчеплення оригінал я не давав багато крутного моменту в 2000 оборотів в хвилину, в іншому випадку я тремтить)
    Те, що я повинен керувати ще зону ін'єкції... бути значення калібрування я не порушені, однак, у випадку час вприскування, блок управління може керувати максимум 80mm3 дизельного палива... 80mm3 відповідає приблизно 400, але на карті педалі, я питаю 425 пік... моє питання: що я повинен натисніть, щоб підійти до 95mm3? Я повинен розтягнути карту з часу або зменшити карту педаль і збільшити кількість і час, щоб отримати той же результат? Для того, щоб розрахувати нові часи я йду в пропорції чи є якась формула більш точна?

Велике спасибі за допомогу.

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Dec 2013
    Повідомлення
    477
    прости Robertocoriglione, бачиш, що ебу 159 і edc16c39 і не edc19c9 ще не роблять!!!!

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Січ 2016
    Повідомлення
    6
    Citazione Спочатку Написав todos Visualizza Messaggio
    прости Robertocoriglione, бачиш, що ебу 159 і edc16c39 і не edc19c9 ще не роблять!!!!
    Ти правий, прости. Я зробив помилку. Мій блок управління-це EDC16C9.
    Як я можу змінити назву?

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Dec 2013
    Повідомлення
    477
    Citazione Спочатку Написав robertocoriglione Visualizza Messaggio
    Ти правий, прости. Я зробив помилку. Мій блок управління-це EDC16C9.
    Як я можу змінити назву?