Результати 1-7 з 7

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2013
    Повідомлення
    57

погляд карту альфа gt edc16c9 883-006

привіт всім,Я тільки недавно купив цю машину(alfa gt 150cv NOV2006), і тепер я хотів би зробити mappetta легкий справедливо, щоб дати щось більше і спробувати зменшити трохи витрата( в програмі я робити повної розрядки фільтра і особливо зчеплення, який, однак, відділяє висока і, я думаю, майже закінчився)..... я заявляю, що я новачок, але на двох моїх попередніх машинах, після ваших порад, і намагався знову і знову, мені вдалося об'єднати щось( продуктивність і витрата палива значно краще)... зараз, будучи у мій перший дизельний автомобіль (карт багато більше, rispeto в атмосферне бензин),хочу побачити хороший план, перш ніж приступити до моєї карті, але в той же час один запропонував мені спробувати мод, який монтує ним на його 147(два ecu рівними HW, що SW) але, будучи невпевненим, я хотів би її побачити, перед вами(повинні мати EGR закритий). додаю файли орі(завантажили з мого GT з mpps) і мод, який дав мені мій друг, спасибі....

alfa gt 006.883.rar

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ L'avatar di dvdtuning
    Дата Реєстрації
    Jun 2012
    Болга
    Фрозіноне
    Повідомлення
    906
    Не погано, для її вдосконалювати прости ori частина змінної геометрії, солі ще 50 очок з turbo і пов'язаних з ними, заздалегідь partirei трохи пізніше, rail понад 1600 бар не багато, але ви можете залишити його cos?, кількість? вводять марно подолати пік, чому? не ми arriver? ніколи, обмежувач крутного моменту головної частини, навіть від 1500 оборотів в хвилину. Спробуйте і подивіться, як вона йде.
    Проблема в тому, підтримувати швидкість думки вище швидкості роботи машини

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2013
    Повідомлення
    57
    Спасибі за пораду спробує?..*****і ніколи б не повернути в 0 значення змінної геометрії?? Ще 50 очок з турбо не tantini? У egr і правильно закритий??

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2013