Сторінка 1 з 5 123 ... ОстаннєUltima
Результати 1-10 з 42

Обговорення: Рада...

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Dec 2013
    Болга
    Borgomanero
    Et
    42
    Повідомлення
    33

Рада...

Бун день всім,сподіваюся, що не помилюся, відкрити цей пост.
    Супер principante і я хотів би запитати експертів форуму, як один, як я новачок і досвіду може почати рухатися в цій області.
    Моє питання:що мені потрібно почати?я маю на увазі програмне забезпечення та ін....*****і свинки, я хотів би використовувати мій 159 2.0 jtd 136cv, але було вже зіставляється раніше.
    Хтось може дати мені пораду?
    Спасибі!
    « Alfa Romeo-це не просто автомобільний завод: його авто щось більше, що автомобілі, побудовані в традиційній манері є багато марок автомобілів, і серед них Альфа-займає місце.»

АКТИВНИЙ КОРИСТУВАЧ (OF) L'avatar di sportknight
    Дата Реєстрації
    Dec 2012
    Болга
    Матьора
    Повідомлення
    1,423
    для вашого автомобіля ви можете взяти mpps або півневі v2,працює навіть півень 1260, але тобі не раджу...
    потім вам потрібно, ecm, для відкриття і зміни файлів ліжко з інструментом
    прагнув показати культуру, скачавши файл факти від інших, і, читаючи різні topic
    змініть ваш файл і написати

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Dec 2013
    Болга
    Borgomanero
    Et
    42
    Повідомлення
    33
    ок, відмінно, тому між mpps або півень ти, що мені порадите?також для майбутнього використання не тільки на моїй машині??
    « Alfa Romeo-це не просто автомобільний завод: його авто щось більше, що автомобілі, побудовані в традиційній манері є багато марок автомобілів, і серед них Альфа-займає місце.»

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Oct 2012
    Повідомлення
    276
    ну, я між двома ви радник півень v2....я використовую його самого тепер не проблема........

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Dec 2012
    Повідомлення
    120