Результати 1-8 з 8
    НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Травень 2013
    Повідомлення
    2

Проблема Fiat Scudo Вентилятор пічки завжди включений

Всім привіт
    я новачок на Форумі, сподіваюся, що хтось може мені допомогти
    У мене Fiat Scudo TD 97 з проблемою. Практично кожен раз при включенні двигуна включається вентилятор, опалення, пічка салону, коротше кажучи. Я думав, що проблема виникла з manapola печі, я видалив, у мене також відключений за дроти, але вентилятор включається, те ж саме. Примітка: коли проблему ? готель, вентилятор залишався включеним на максимум, я повинен був роз'єднати, знявши запобіжник. Від p? час, вентилятор залишається включеним, але до мінімуму. Бачив, що наближається зима, я хотів це виправити, принаймні, для spannare лобове скло. Хто-небудь знає що-небудь про це? Може бути якийсь Відн

АКТИВНИЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Травень 2013
    Болга
    Палермо, сицилія
    Повідомлення
    1,128
    Йосип спочатку слід представити в окремому розділі, після, звичайно, хтось тебе дар? будь-які пропозиції

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Травень 2013
    Повідомлення
    2
    Leandro89, в який розділ ви маєте на увазі? я відправив повідомлення в розділі невірний?

АКТИВНИЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Травень 2013
    Болга
    Палермо, сицилія
    Повідомлення
    1,128
    Citazione Спочатку Написав Йосип Visualizza Messaggio
    Leandro89, в який розділ ви маєте на увазі? я відправив повідомлення в розділі невірний?
    будучи новим членом форуму треба читати правила і представити в розділ презентації

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ L'avatar di crteam
    Дата Реєстрації
    Кві 2013
    Болга
    Салерно
    Повідомлення
    174
    якщо і, як мінімум, і нормально, в іншому випадку сара несправність модуля вентилятор

Banned
    Дата Реєстрації
    Травень 2013
    Болга
    Турин
    Et
    54
    Повідомлення
    101