Сторінка 1 з 2 12 ОстаннєUltima
Результати 1-10 з 11
    НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Січень 2015
    Повідомлення
    72

Резервне копіювання ecu

Я новачок і для початку хочу зробити "добре" для читання з резервної копії ебу

для цього перше правило, яке я дав собі і це зробити завжди в школі в boot mode або bdm залежить від ебу(в моєму випадку edc17cp49 boot mode)

потім блок живлення,в школі, що напруга дати?мінімум скільки ампер повинен бути?

Може бути корисно прочитати два рази і порівняти два файли з програмою?

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Aug 2016
    Болга
    Castelforte
    Повідомлення
    312
    Citazione Спочатку Написав Andreamap Visualizza Messaggio
    Я новачок і для початку хочу зробити "добре" для читання з резервної копії ебу

для цього перше правило, яке я дав собі і це зробити завжди в школі в boot mode або bdm залежить від ебу(в моєму випадку edc17cp49 boot mode)

потім блок живлення,в школі, що напруга дати?мінімум скільки ампер повинен бути?

Може бути корисно прочитати два рази і порівняти два файли з програмою?
    Привіт Андрій ебу від вас вище повинен бути встановлений на 1.6 фіат, якщо не помиляюся, ну це не має значення.
    для харчування я особисто працюю на 13 вольт і як в даний час це більше, ніж просто 3 ПІДСИЛЮВАЧА.
    на мій погляд, не потрібно нічого прочитати ще раз. а я, як і ви новачок, то чекає хтось більш досвідчений
    Buonaserata

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Січень 2015
    Повідомлення
    72
    Ти сказав, справедливо ебу для 1.6 джульєтта

У kess, блок живлення в комплекті 12v 1A більше, ви повинні використовувати один в 13 підключений до ecu?

Прочитати ще раз і порівняти свідчення, тому що, якщо вони рівні, це означає, що "закон"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Apr 2017
    Повідомлення
    30
    в школі можна працювати,з блок живлення туристичне також у 13 спокійно,з подачі інструменту, який працює більш або менш 12.3/4.