Результати 1-5 з 5

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Mar 2017
    Повідомлення
    4

Lightbulb Модифікації ебу - Який межа?

Привіт, у мене Fiat Stilo 1.9 JTD. Це теж, як і всі, має іммобілайзер, який у мене заблокований вже два рази. На щастя, я зміг відновити його. Я новачок в цьому форумі, і я прочитав в правилах, що не можуть запропонувати crack програмного забезпечення. Що це означає? Про яку свободу він господар корабля? По-моєму, не існує обмежень на crack, що хтось може зробити на блок управління. Ніхто не може зобов'язати господаря транспортного засобу, щоб мати сигнал тривоги, який потім до того ж, це дорого, щоб виправити, або, може бути, може не сподобатися господаря транспортного засобу. Про внесення змін до ебу, які будуть обмеження? Якщо говорити про DPF і значень забруднення є добре інші системи, які можна встановити і які забруднюють менше, а тому просто, що в кінці кінців один, якщо вийде як з аналогічним результатом. Яка ще може бути обмеження, щоб маніпулювати вашого автомобіля?

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ L'avatar di cinqueturbo
    Дата Реєстрації
    Sep 2012
    Болга
    Чумацький Шлях
    Повідомлення
    Привіт Роберто ласкаво просимо..
    тут, на форумі забороняється розміщувати/обговорювати Програми Cracked/контрафактною/Піратською..
    не в твій автомобіль, ти ****** робити те, що хочеш.. але уваги на ґрунті кімната..
    правила дорожнього руху говорить і заборонили будь-які маніпуляції з технічні характеристики автомобіля..
    так що вважай, що і у вашому рикші дати більше коней/збільшити викиди "те, що карта зроблена в борг, не забруднює навколишнє середовище більше"/ видалити FAP-DPF/і т. д. і т. д.
    у даі йдуть, щоб побачити волосся в яйце,
    вважай, що підключити манометр не ведуть до внутрішньої частини автомобіля, відправляють додому без книжки,номерний знак світла,світлодіодні вогні, ксенон,ідеал..
    і список буде довгим..