Сторінка 1 з 5 123 ... ОстаннєUltima
Результати 1-10 з 44

Обговорення: Mercedes w203 c200cdi

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2012
    Повідомлення
    38

Mercedes w203 c200cdi

Спочатку привіт всім, враховуючи, що я новачок. У мене є клас, c200cdi 122cv w203 2005 року з акпп. Я видалив fap та проведено зіставлення. Я б хотіла зрозуміти щось більше. Я є власником mpps, і я можу писати і читати. Я б хотіла відредагувати файл з ecm і почати розбиратися. Я завзятий автомобіліст. Якщо місце мій мод-файли, приймаю зауваження і пропозиції. Машина йде досить добре, хоча, як на мене, в місті споживає трохи занадто. Близько 10км на літр.

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Sep 2012
    Болга
    салерно
    Повідомлення
    231
    mistergame добре arrivao між нами ,ти файл орі, звичайно, ви тримаєте його,altrimneti ви не можете зробити порівняння між вашим, що ви на машині, і те, орі....

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2012
    Повідомлення
    38
    чувак, що я зробив перепризначити мій мерседес 2 місяці, що я намагаюся змусити себе дати файл орі.........

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Sep 2012
    Болга
    салерно
    Повідомлення
    231
    тут в базі даних форуму не лай знайшов???

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2012
    Повідомлення
    38
    ні, немає

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Sep 2012
    Болга
    салерно
    Повідомлення
    231
    ха-ха-ха ок, тоді варто звернутися, так ви можете зробити і зрозуміти всі свої карти я, на жаль, не маю можливості завантажити файли, якщо не в п'ятдесят повідомлень,,,,

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2012
    Повідомлення
    38
    саме я зареєстрована, але до заїзду в 50 msg, що в дискусіях я беру участь?

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Sep 2012
    Болга
    салерно
    Повідомлення
    231
    у будь-ти ви маєте на увазі карти або не розумієте нічого свого,навіть якщо і світ величезний

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2012
    Повідомлення
    38