Результати 1-5 з 5

Обговорення: mpps v13-клон

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Sep 2016
    Повідомлення
    29

mpps v13-клон

привіт, хлопці ,після довгий час я приїхав, і mpps v13-клон ,і за страждання, це я читав ебу моєї точки 1200 8 клапанів тільки, що ecm не має в банку drive ,завтра я спробую на s4r 996 і якщо працює, навіть я б їх потрібна підтримка першим, тому що якщо і т. д. не диск, не знаю, як читати карту, щоб потім scodificare 5, або видалити іммо ,другий, що я новачок, і навіть якщо я зможу читати, не знаю як це робити ,завтра спробую , між тим, якщо хтось може дати мені уявлення було б дуууже вдячний, заздалегідь спасибі .перш, ніж я купив mpps v16 і не прочитати не одну карту пробував на точці passat мотоциклів та інших привіт, найближчим часом

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ L'avatar di tranky
    Дата Реєстрації
    Aug 2015
    Болга
    Alfa147Land
    Повідомлення
    702
    перш ніж брати участь в експериментах, які викликають очевидні блоки, краще інформовані про те, що ви хочете зробити, що часто не просто зробити immo off на flash, але також на e2p, що не mpps не можеш зробити.
    Я пропоную :
    RTFM + ****** (поки для початку)
    fgtech v54 (як інструмент)
    і багато читати..
    гарне продовження!
    Живи ****** & Помри як ГЕРОЙ !

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ L'avatar di tranky
    Дата Реєстрації
    Aug 2015
    Болга
    Alfa147Land
    Повідомлення
    702
    g00gle буде asteriscato.. ба да ладно...
    Живи ****** & Помри як ГЕРОЙ !

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Sep 2016
    Повідомлення
    29