Сторінка 1 з 2 12 ОстаннєUltima
Результати з 1 по 10 з 13

Обговорення: Fgtech galletto v54 проти ktag

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Січень 2016
    Повідомлення
    10

Fgtech galletto v54 проти ktag

Привіт всім. Я новачок на форумі і хотілося б отримати більш детальну інформацію про ці 2 продуктів. Зокрема, у мене є півник, але ще не я ризикнув підключити його до моєї машині, так як не знаю ще свої реальні можливості і процедури. Я читав, що це півник, що нова версія працює добре, і ви рівні для кількох речей. Ви можете дати мені інформацію з цього приводу? Заздалегідь дякую і вибачте за невігластво!

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Sep 2015
    Повідомлення
    190
    Привіт у мене теж є v54 і, чесно кажучи, я дивився і продовжую дивитися в ktag тому що, як інструмент, мені подобається. Єдине обмеження, яке має ktag це тільки для читання в школі забули написати в послідовний. Півень замість трохи більш пружною, навіть якщо, використовуючи його, на жаль, я знайшов якийсь протокол, який не працює. В іншому я залишився задоволений, для першого досвіду думаю, що краще півень відмінне придбання.

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Січень 2016
    Повідомлення
    10
    Дякую за відповідь, Андрій. Ви справді ktag мені він дуже стриманий в тому, що ви можете використовувати тільки на школі, і це спонукало мене зробити вибір на користь півник, тільки, що досі не можу зрозуміти всі його можливості

АКТИВНИЙ КОРИСТУВАЧ L'avatar di carlo abarth
    Дата Реєстрації
    Травень 2012
    Болга
    ВЕЗУВІЙ
    Повідомлення
    1,521
    k-tag і kess набагато краще, півник, повір мені!!
    Що таке заєць? Кролик Abarth

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Січень 2016
    Повідомлення
    10
    Карло дякую за відповідь, набагато краще, чому? Щодо протоколів, надійність? Для зручності використання, але Півень є плюс, ти так не думаєш? Хтось отримав, щоб спробувати їх обох, і може перерахувати переваги і недоліки? Дякую

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ