Сторінка 1 з 2 12 ОстаннєUltima
Результати 1-10 з 12

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Jun 2013
    Повідомлення
    11

Вивчення ECU Ford Fiesta 1.6 TDCI 90CV.

Привіт всім, я любитель-початківець і маючи дуже мало повідомлень на форумі я не можу завантажити вкладення і зображення, розміщені так, щоб їх можна було вивчати, тому я, як єдина можливість? для того, щоб щось зрозуміти ? той пост мій ECU, таких щоб спробувати зрозуміти, як працюють карти в ньому. Щоб уникнути непорозумінь хочу додати, що все працює ? спрямована виключно на зміну ECU мого автомобіля. Як програму я хотів би використовувати ECM.
    Тепер я хотів би запитати, якщо ми c'? хто мені може вказати, який тип з цих карт і їх адресу.

Спасибі всім, хто захоче допомогти мені зрозуміти.
    File Allegati Файл Вкладення

Administrator L'avatar di msport (exil77grande)
    Дата Реєстрації
    Jun 2012
    Болга
    Chiplandia
    Повідомлення
    4,817
    вибач, але на практиці не знаєш, як почати?
    тоді спробуйте прочитати більше на форумі, а потім в інтернет проект,місць, і ми дамо вам кілька порад.
    [IMG]http://bannerbreak*****/banners/3/563/135700419269659378.gif[/IMG]

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Травень 2013
    Болга
    Ареццо - Флоренція
    Повідомлення
    961
    Ебу вашої машини ? на основі edc16, чому більшість понять є тими, які ми розглянули у відношенні motorifFiat, а потім, якщо коло добре, ви також знайдете обговорення з приводу нової машини, як ваша.
    Тим часом вам порада, якщо не у вас? зробив вам читання bdm автомобіля, так як це визначає ECU має тенденції autoincasinarsi... Таким чином, ви все одно повернутися!

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Jun 2013
    Повідомлення
    11
    *msport, я заглянув, але в більшості випадків посилання на файли або зображення, опубліковані, якими я не маю можливості? завантажити для перегляду.