Сторінка 1 з 5 123 ... ОстаннєUltima
Результати 1-10 з 43

Обговорення: перші кроки

Перегляду "Гібрид"

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Травень 2013
    Et
    34
    Повідомлення
    89

Smile перші кроки

Вітаю всіх.
    Я новачок на форумі, і я хотів би запитати у вас поради про світ rimappature.
    я, як я вже писав на тему презентація я купив діагностики autocom і mpps v12.
    я хотів би знати, на які ризики я йду проти для rimappature і які програми використовувати.
    заздалегідь дякую за відповіді.

НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Травень 2012
    Болга
    Салерно
    Повідомлення
    64
    Перейти зустріч у так багато неприємностей і проблем, з чого почати ? дуже важко, особливо, якщо ви не керівництво, що слід, і радить, ви зробили дві покупки, якщо вони працюють правильно! звичайно кошмар тих, хто починається, але, запевняю вас, що ? страх тих, хто робить це для судів, і вже давно ? блокування ecu, в запису.
    Потім майстерність зберігати спокій і впоратися з ситуацією,.... весь досвід і знання впоратися з ситуацією, бере на себе тільки з часом, lavorandoci і блокує ебу!!!!(навчаються), іноді треба навіть блокувати їх, інакше смак, що c'?!
    як може статися, щоб пошкодити їх, типу, в той час як ви відкриваєте ecu, щоб прочитати по bdm когось ? capitatato, що тоді не поїхали, більше автомобілів.
    поки що ? автомобіль ви йдете в зломом, ви берете інший ecu і далі... але потім, коли ? машина р? більш складними є неприємностей.

вам рекомендую почати з edc15c2 типу fit-браво, перша серія - альфа 156 - (2), а потім перейти до edc15c7 (euro3) ? так далі... bosch є найбільш простий, так як для читання, так і для карт, які мають реальну цінність і просто виявити.

крім того, що ви купили, вам рада хороший програміст з туристичне пам'яті і bdm.

на edc 15 з mpps не повинні мати ніяких проблем соні найпростіших машинок і mpps йде до великим, mpps ви ? доведено досить надійно навіть на edc 16