Результати 1-10 з 10

Перегляду "Гібрид"

НОВАЧОК L'avatar di Mystral
    Дата Реєстрації
    Oct 2016
    Повідомлення
    17

Читати і писати Delphi dcm 6.1

Як випливає з назви, прошу ради від вас, враховуючи, що я новачок, щоб купити обладнання правильним (клон) для того, щоб читати і писати ебу мого Ford Mondeo 2.0 TDCI 150CV, що збирає ебу Delphi DCM6.1.
    Що він (клон) надійний, не ризикуючи посадити ecu.
    Чекати з нетерпінням на ваші відповіді.

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Sep 2016
    Повідомлення
    204
    привіт півник v54 має піти добре, але ти ніколи не впевнений, з ( клон) завжди існує ризик блокування ecu.
    спробуйте звернутися в онлайн-сервіс про те, як діяти, вони мають великий досвід роботи

клону, змушують тремтіти ноги іноді
    Востаннє редагувалось msport (exil77grande); 24-10-2016 до 16:03

Дата Реєстрації
    Oct 2016
    Повідомлення
    17
    Я читав в якийсь пост, що kessv2, є більш безпечним, тому що володіє функцією recovery.

*lui93 ти говориш про поле, що тепер я бачу в автономному режимі в червоний колір у правому нижньому куті?

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Sep 2016
    Повідомлення
    204
    ну нічого, і впевнені, тільки оригінальна продукція, я повторюю вам, для консультації, необхідне, зверніться в службу chiptuning і я тобі скажу, добре

ви точно чи ні***** на екрані просто розчавити, а потім відправити безпосередньо***** співробітників, чіп-тюнінг
    Востаннє редагувалось msport (exil77grande); 24-10-2016 до 16:04

Дата Реєстрації
    Oct 2016
    Повідомлення
    17
    Я зв'язався вчора ввечері те ж, але мені не відповіли ще

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Лис 2015
    Болга
    Рим
    Повідомлення
    89
    Дивно, що ще не рік відповідь, спробуйте ще раз !!

Дата Реєстрації
    Oct 2016
    Повідомлення
    17
    Тільки обурюватися

СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ
    Дата Реєстрації
    Sep 2016
    Повідомлення
    204