Перегляд Повної Версії : помилка читання iaw 5 ранку
привіт, я в пошуках допомоги,я новачок, з китайського клону, що в процесі читання в 5 я помилково з файлом і відправити в будинок оригінальний клон,я, знаєте, сказати, що це таке? дякую за привітання
в кількох словах дає помилку, тому що обладнання не може прочитати всі тут,безумовно, йдеться півник клон і, на жаль, це ціна, щоб заплатити з цих інструментів 2 гроші і не читає нічого і не потрібно відправляти нікому нічого,це всього лише повідомлення, яке дасть оригінальний програміст.
дякую за відповіді ,ви можете мені порадити, де брати продукт, який працює aad доступною ціною?
спасибі, привіт
Привіт, що клон ти купив? MPPS?
здравствуйте, я купив v 16 .0.1.8 практично na патак
здравствуйте, я купив v 16 .0.1.8 практично na патак
Не сказав.....може бути, не закон, цей тип ecu, але працює на інших. Треба перевірити на інших, щоб побачити, якщо дійсно ви взяли відро для сміття.
звичайно, може ти і правий ,але на момент 1200 8 клапанів і на s4r 996 не працює, хоча у списку привіт
або, може бути, я помиляюся, я
MPPS обмежена, діє тільки на невеликий парк автомобілів
привіт ,але тоді автомобіль мотоцикл, що написано у них є, щоб зробити сцену ?може бути, не застосовую правильні кроки?
насправді ви не з усіма авто, що в списку працює..
але продукт для видалення іммо з 5amhw610 що може бути ,звичайно, в межах моєї досяжності економіки,а також для того, щоб спробувати з іншими ecu
але продукт для видалення іммо з 5amhw610 що може бути ,звичайно, в межах моєї досяжності економіки,а також для того, щоб спробувати з іншими ecu
не будемо не по темі.
ми приймаємо поради...
вибачте мою наполегливість, але й можливо, що не працює із-за установки з 8.1 ,а потім зробив поворот, сумісна з пакетом оновлень 3
звичайно може, але, щоб бути впевненим, спробуйте на інший автомобіль виправдання і подивитися, якщо це пк, або в програмі, або кабель, або що