КПК

Перегляд Повної Версії : Різниця між galletto v54 і galletto 1260

riox80
Хтось може сказати мені різницю між цими programmarori? Я новачок. Я хотів би купити і краще, grz

cinqueturbo
один і іграшку з минулого, інший інструмент справжнього

riox80
Ха-ха, так що 1260.....

pippo65
Ха-ха, так що 1260.....

Тобто, перейти для гри ?

riox80

cinqueturbo

Ти прав почасти.. якщо переглядати веб-сторінки, коли вони стоять більше? ніколи не буде краще один, який коштує 15 євро?

один працює в Послідовний & Boot знати, як використовувати..

Інший Послідовний BDM Boot JTag..

riox80
Що означає послідовний bdm boot jtag?

the shiston

Melo81
Привіт, Хлопці, впевнений, нова версія краще у всьому і для всього, але для "старих" не добре, навіть у версії 1260??

msport (exil77grande)
півник 1250-1260 тому тільки edc15-edc16 та деякі інші управління минулого, в той час як galletto V54 і набагато розвивалися, насправді, він також спілкується в школі і з сучасними edc17, звичайно, я кажу інструментів офіцерів, так що не гарантую, те ж саме для клонів.
Якщо ви вказали на який автомобіль він буде використовувати вас, він може дати кращий рада.

Melo81
Скажімо, наприклад, що для авто з 1995 року приблизно в 2006 чи добре 1260 ?

Очевидно, після якийсь трюк в посиланнях у випадку, якщо автомобіль, який вони не в БД, типу ФІАТА, з розетки на три полюси...

maurof650
У будь-якому випадку, щоб те, що варто 1260 варто мати: в будь-якому випадку, як я вже сказав, є інструменти двох різних поколінь.

riox80
І коли ви говорите, ПІВНЯ 2-це v54?

maurof650
. ..півень 2=півник 48 і вище

Melo81
Яка ймовірність того, що півник китайський легко блокувати ЕБУ ? Залежить від обладнання і програмного забезпечення, що робить його працювати?

msport (exil77grande)
Яка ймовірність того, що півник китайський легко блокувати ЕБУ ? Залежить від обладнання і програмного забезпечення, що робить його працювати?