КПК

Перегляд Повної Версії : писати fiat bravo 1.6

iaio92
17-10-2012, 18:33
у мене є невелика проблема....... я встиг прочитати fiat bravo 1.6 120cv з протоколом альфа 159 1.9 edc16 як повідомили fidodido, тепер я повинен risciverci файл завжди з моєю mpps V5, я хотів би уточнити, що файл ? 2 Мб, і після selezzionato alfa 159 та ін... і карту , я, каже ФАЙЛ НЕ ПІДТРИМУЄТЬСЯ... як так?? тим не менш, я читав, спокійно

alfajtd
17-10-2012, 19:12
ви вибрали правильний файл?

перевірте файл витягнув gi?, то змінено... і те, що ви пишете.. і якщо c'? навколо вихідний файл, порівнювати його, щоб уникнути непорозумінь...

з допомогою протоколу 159 ви пишете гладко, гладко...
ви можете використовувати як-то croma...

iaio92
17-10-2012, 19:37
ви вибрали файл ? правильно я спробував порівняти 2 файлу як то скачав з машини, що то змінено і, дивлячись з ecm 2001 6.2 я d? ті ж графіки.....

сумніви, може бути, нерозумно? я новачок, я не перевіряв cks також, чому? не s? як це зробити, скажімо, я взяв файл, завантажений з машини , я lavoraro, а потім зберігається з іменем.. я зробив добре ?

msport (exil77grande)
17-10-2012, 19:44
у мене є невелика проблема....... я встиг прочитати fiat bravo 1.6 120cv з протоколом альфа 159 1.9 edc16 як повідомили fidodido, тепер я повинен risciverci файл завжди з моєю mpps V5, я хотів би уточнити, що файл ? 2 Мб, і після selezzionato alfa 159 та ін... і карту , я, каже ФАЙЛ НЕ ПІДТРИМУЄТЬСЯ... як так?? тим не менш, я читав, спокійно

хто fidodido?
якщо вас може втішити, я опинився, щоб добре 2 рази по 2 альфа-міф 1.6jtdm 120cv читання все ок, запис на 2 авто писати нормально, тоді нічого ще, на іншому немає запису з kess v2 офіційний вирішена в bdm.

alfajtd
17-10-2012, 19:46
ми говоримо, що контрольна сума поправляє його, він автоматично...
не повинно бути проблеми.....
щоб запобігти спробуйте виправити це, перш ніж писати...

якщо хочете, спробуйте вставити орі, і моделювання, і ми бачимо...

alfajtd
17-10-2012, 19:48
хто fidodido?