КПК

Перегляд Повної Версії : Ecm titanium, перші кроки

teamfox
Добрий вечір всім, я новачок, я починаю smanettate з ecmtitanium але, будучи, краще, краще, на початку я не можу розшифрувати опису, коли піду шукати блок управління, наприклад, я завантажив файл bosch me7.4.5 і в списку програми є різні, але цифри поруч з типом ебу, що вони (наприклад, me7.4.5 683-6.358) тоді опис cks 88c8 що таке,і в кінці опис ecm107, що потрібно? Спасибі всім заздалегідь

рінго
Загляньте в розділ програмне забезпечення і ви знайдете навіть керівництво в італійських ECM

teamfox
Дякую за відповідь, я дав один погляд, я також знайшов в мережі керівництво італійською мовою, але занадто загальний, я тільки зрозумів, що cks-це сім'я cheksum я думаю, і все одно не можу зрозуміти, а ще й відсутність драйверів як це зробити, щоб знайти найближчий або якщо існує інший режим

the shiston
Тоді числа, про яку ти говорив вище числа harware і software важливі для розпізнавання ecu. якщо ви хочете, щоб відкрити файл, потрібно спочатку прочитати його безпосередньо на автомобіль, або придбати в мережі, відкривши його потім з ecm titanium автомат тебе шукати драйвера і все готово.

teamfox
Дякую за відповідь, та насправді деякі карти, які я скачав з ktag і потім прочитати на ecmtitanium дізнається в автомат так, то мені запропонують карти від редагування і якщо не є його водій, як я можу зробити там якусь техніку для того, щоб ви адаптованих драйверів сімей ебу однакові

teamfox
Оновлення , я пробував з двома ебу bosch me745 cem0 id ge 0261208908 Sw 1037382882 Sw доб 9663518680 але ecm titanium не дізнається, якщо я намагаюся з інших водіїв чітко мені помилки контрольної суми і в будь-якому випадку вищевказані номери hw і Sw, не знайти їх в ecm як я можу зробити без драйвера? Спасибі всім

tranky