КПК

Перегляд Повної Версії : ebc16 c8 альфа 156 jtd16v заблокована після введення kess v2 клон

привіт всім я новачок на форумі я з січня kess v2 клон з маркер, щоб скинути з j-link після 38/40 читання/запису.з січня я вже скинуті в 5 разів більше або менше 200 писань і ніяких проблем, але вчора я спробував іншу карту, запис закінчилася, як зазвичай, але машина не заводиться! повернувши ключі, я помітив, що дизель насос в баку не включається і не загоряється контрольна лампа двигуна, але горить лампочка CODE.я спробував повернути оригінальний файл, але нічого не робить, навіть не знаєте, або пробували з recovery, але нічого не робити я також спробував multiecuscan, щоб побачити, якщо він давав якийсь помилки в КОДІ, але не розпізнає ЕБУ, дайте мені руку, спасибі

leo_sg
треба повернути в школи, ймовірно,

andrew64
Спробуйте багато разів recovery 30/50 раз, якщо не вдається перейти bdm

sportknight
юнка рішення bdm,спробуйте від'єднати акумулятор на деякий час і потім переписати

todos
Привіт, можете писати в bdm, але ви повинні мати файл-ліжко в bdm, а не бд....

blackwolf76
Читати в Bdm, а потім спробуйте відновити його з оригіналом.

NinoEcu
Надішліть Дані ecu SW і HW, Що Ви крок я файл в bdm ок

привіт, хлопці, спасибі всім за відповіді!я спробував ще раз сьогодні ввечері батарея була відокремлена від вчора, але нічого.завтра спробую з recovery наполягав, і якщо не працює, спробуйте BDM,той факт, що машина була вже зіставляється, так що оригінал не можу, я навіть в бд, в будь-якому випадку SW986 HW332 спасибі

NinoEcu
ти повинен бути більш точним hw sw модель ecu
файл я передам

NinoEcu
відключити батарею, не потрібно нічого
і ******* при запису eeprom, що ви вимкніть батарею ти не скидає я не знаю, хто вам сказав, щоб зробити, але це не так

NinoEcu
я на цьому форумі я користувач-початківець, тому що розраховується на основі повідомлень,
але перейти спокійно на те, що вам або сказав ок

NinoEcu
не так, що ви даєте поради новачкам