КПК

Перегляд Повної Версії : Fgtech galletto v54 проти ktag

фоско.f
Привіт всім. Я новачок на форумі і хотілося б отримати більш детальну інформацію про ці 2 продуктів. Зокрема, у мене є півник, але ще не я ризикнув підключити його до моєї машині, так як не знаю ще свої реальні можливості і процедури. Я читав, що це півник, що нова версія працює добре, і ви рівні для кількох речей. Ви можете дати мені інформацію з цього приводу? Заздалегідь дякую і вибачте за невігластво!

Andrea1

фоско.f
Дякую за відповідь, Андрій. Ви справді ktag мені він дуже стриманий в тому, що ви можете використовувати тільки на школі, і це спонукало мене зробити вибір на користь півник, тільки, що досі не можу зрозуміти всі його можливості

carlo abarth
k-tag і kess набагато краще, півник, повір мені!!

фоско.f
Карло дякую за відповідь, набагато краще, чому? Щодо протоколів, надійність? Для зручності використання, але Півень є плюс, ти так не думаєш? Хтось отримав, щоб спробувати їх обох, і може перерахувати переваги і недоліки? Дякую

Andrea1
що стосується обладнання, я пробував тільки півень, скажімо, якщо взяти k-tag, тобі потрібно взяти також kess для того, щоб читати і писати в послідовний, що у школі.

Використовуйте півень не дуже складно, якщо ви звернете увагу, всі функції, все дізнаєшся, план залежно від блоків, які вам подадуть. У будь-якому випадку, якщо читати в послідовний, просто виберіть потрібний драйвер і прочитати, очі, що деякі не читає взагалі, але тільки віртуально (virtual read) але все одно там це все написано в документації, що тобі була надана з півня.
Для роботи в школі, а не в залежності від ебу можна працювати в boot mode, jtag або триколор, і навіть у цьому випадку дотримуйтесь документацію і перейти на безпечний.

Fabiuz
Півник надходження до 2012/13.
З Ktag ти авто останніх набагато більше, і що півник не підтримує ****llo EDC17.
EDC17 про opel corsa 1300mjet тому, тільки ktag. Те ж саме F-серії бмв, тільки нова версія

ugoboss