Перегляд Повної Версії : Kess V2 помилку "Помилка "будильник" / Будильник"
Всім привіт
Я заявляю, що я новачок в цьому питанні, я купив Kess V2 FW 2.10 3.099, і я спробував читати ебу мого мото, Moto Guzzi Norge 1200.
Я підключено джерело живлення, стабілізований, при цьому напруга було близько 13.5 вольт.
Я обнулити помилки в ебу з Kess, і я сказав, що операція була успішною. Насправді я не знаю, якщо це так....
Привіт, помилка "будильник" / будильник, тому що не ідентифікує блок управління вашого мотоцикла, може бути, це час, щоб перевірити посилання, або у вас проблеми з перекладами kline.........
Я перевірив, чи добре посилання, але, здається, все ок. Я також спробував з допомогою іншого кабелю, адаптер типу Fiat-OBD2, що використання, як правило, для діагностики, але нічого не робити....
Може бути, клон не добре, ви повинні змінити деякі компоненти і, чи є у вас картини, ви можете так само оновлення 4.036.
Я перевірив, чи добре посилання, але, здається, все ок. Я також спробував з допомогою іншого кабелю, адаптер типу Fiat-OBD2, що використання, як правило, для діагностики, але нічого не робити....
Дякую вам всім за втручання, я зацікавлений у виступі оновлення, але на даний момент мені вдалося отримати, щоб відправити назад Kess, і, можливо, мене замінити.
Вчора я пробував також на Peugeot 206 1.1 і дав мені той самий помилка....
Помилка "будильник" / будильник, як правило, те, коли вибір kline замість can і навпаки. Спробуйте з найпростіших ECU
ЕБУ Peugeot 1100 речей, Marelli або sagem?
ЕКЮ є Marelli, але де я повинен вибрати тип протоколу?
Помилка, дзвінок - "будильник" також відображається, коли напруга є низьким.Спробуйте поставити booster.
Я поставив блок живлення стабілізований і напругу під час операції було стабільним, у 13,5 V.
Ок, а помилки "дзвінок-будильник", які відомі вам були перераховані.
В пам'ять замінити, я не думаю, що було перераховано.