Перегляд Повної Версії : Presntazione
Привіт,
Мене звати Антоніна, мені 30 років, сукню в провінції Палермо. Я студент університету. Будучи дуже цікавим і повним винахідливості я купив кілька днів тому пристрій autocom для діагностики. Не я в цій галузі і я приєднався, щоб мати який-небудь інформації, пов'язаної з програмою. Дякую всім учасникам форуму, які своїм досвідом, допомагають.
Привіт Антоніо, ласкаво просимо, на autocom на форумі є розділ, де ви говорите інструменту від тебе згадають, ви знайдете всю необхідну інформацію, якщо вам потрібні додаткові відомості, які ви можете відкрити тему в розділі autocom, безумовно, вам, будь ласка, завершити вашу презентацію, вказавши вашу et? і де ви знаходитесь.
Спасибі Giarras, за швидку відповідь. Як від вашого напрями, я закінчив свій виступ. Ще раз спасибі за інформацію.
Привіт,
Мене звати Антоніна, мені 30 років, сукню в провінції Палермо. Я студент університету. Будучи дуже цікавим і повним винахідливості я купив кілька днів тому пристрій autocom для діагностики. Не я в цій галузі і я приєднався, щоб мати який-небудь інформації, пов'язаної з програмою. Дякую всім учасникам форуму, які своїм досвідом, допомагають.
тоді ми сусіди, якщо вам потрібно зробити свисток..точніше де?
привіт antonino і benarrivato.
Привіт Антоніо.. ласкаво просимо..
у мене є autocom.. і то, грав багато...що ви хочете знати точно, для autocom.. чи можу я допомогти вам із задоволенням
antonino_82
06-10-2012, 20:07
Спасибі, хлопці для вашого наявності? і терпіння.
тоді ми сусіди, якщо вам потрібно зробити свисток..точніше де?
Сукні Здатні, і де ти живеш?
Сукні Здатні, і де ти живеш?
до центру палермо.