Перегляд Повної Версії : Ecm titanium або іншого?
Привіт всім, я новачок,,? кілька днів я намагаюся зрозуміти, як і де знайти кабель і програма для відображення групи vag.
Хтось пу? мені допомогти?
Я хотів би мати, необхідно почати заздалегідь спасибі!
Ciaooooo
Backgroop
10-05-2014, 09:06
для початку зіставити ви можете підготувати півень v53 або kess v2, як програмне забезпечення для картографії є безліч pi? легко використовувати ? Ecm titanium
Це я читав, ecm titanium, є безкоштовні версії? Кабель obd, де пу? купити ?
Backgroop
10-05-2014, 10:36
Це я читав, ecm titanium, є безкоштовні версії? Кабель obd, де пу? купити ?
Ecm Titanium, не ? парковка і платний софт..
C'? як-небудь, щоб мати вільний для початку ? Може бути, ecm 2001?
вибачте, якщо я втручання, у мене є версія гараж edition хто-небудь знає ?
Привіт всім, я новачок,,? кілька днів я намагаюся зрозуміти, як і де знайти кабель і програма для відображення групи vag.
Хтось пу? мені допомогти?
Я хотів би мати, необхідно почати заздалегідь спасибі!
Ciaooooo
вибачте, але я як-то посміхатися, це ваш пост, ти не уявляєш, що може служити для читання і запису ебу і на те, що редагувати файли ліжка, і ви хочете почати зіставляти блоків управління концерну VAG, я вам рекомендую, перш ніж почати слідувати посаду і різних дискусій, щоб почати план, щоб зрозуміти, принаймні, які інтерфейси і sw, необхідні для різних блоків управління, різних комунікаційних протоколів, а потім думати починають змінювати деякі ебу, я скажу вам, чому форум повні людей, яка плаче і просить про допомогу для того, заблокований або ще гірше-згорів ебу через відсутність досвіду.
Так, ви праві, я хочу саме зрозуміти, всі роботи блоків управління концерну vag, щоб почати грати. І я хотів би здобути необхідне для початку роботи :)
прощення sorry sorry:confused::confused: я не повинен використовувати самі клітинки писати!!!
прощення sorry sorry:confused::confused: я не повинен використовувати самі клітинки писати!!!