Перегляд Повної Версії : відмова turbo alfa 147
привіт всім, я новачок і вчуся зіставити мій 147 jtd 115cv завдяки info, які я знаходжу на цьому форумі...сьогодні, в той час як я намагалася 170-180 км/год на дисплеї ? поява письмової відмови управління двигуном і автомобіль nn accelerava-й? ...я пішов додому, і помилка пов'язана з турбо...? за картку або якийсь датчик зламався ? дякую
legendaryslave
29-04-2014, 01:03
Якщо ти не скажеш, dtc не місць карту не змушує нас увійти, і важко давати вам поради, спрямовані можу тільки припустити, що датчик колектора бруду, але ? перше, що мені спадає на думку, vgt заблокований зламаною труби на клапан antismortamento. N 75 заблокований відкритим egr, що нісенітницю труби, депресії, які не досягають бажаний вакуум, насос вакуум, який не працює, як повинна карта не зовсім підходить,
блискавка
29-04-2014, 07:05
Привіт, перш ніж toccavi карту ,автомобіль, як іде?І успіх після того, як на правильну карту?з діагнозом нападу контролює тиск вимірюється і obbiettiva.
Якщо ти не скажеш, dtc не місць карту не змушує нас увійти, і важко давати вам поради, спрямовані можу тільки припустити, що датчик колектора бруду, але ? перше, що мені спадає на думку, vgt заблокований зламаною труби на клапан antismortamento. N 75 заблокований відкритим egr, що нісенітницю труби, депресії, які не досягають бажаний вакуум, насос вакуум, який не працює, як повинна карта не зовсім підходить,
велика Легенда, ти не залишив нічого ;-)
nasone147
29-04-2014, 21:27
quotissimo!!
:cool:
велика Легенда, ти не залишив нічого ;-)
вибачте, ви праві ,помилка ? датчик наддуву (не вдалося зробити screen)..***** unque я відправлю карту
7784
cinqueturbo
30-04-2014, 11:27
вибачте, ви праві ,помилка ? датчик наддуву (не вдалося зробити screen)..***** unque я відправлю карту
7784
Наступного разу пошту в орі..
s? відсутня у банку даних sistemalo їх і вставити тут посилання..
https://www.professionalchiptuning.net/attachment.php?attachmentid=1497&d=1351348281