КПК

Перегляд Повної Версії : Тому що зниження тиску в рампі йде краще?

ЧІП-ТЮНІНГ
13-02-2014, 23:55
Привіт, хлопці, я заявляю, що в цій області я думаю, що я в нуль, мій scudo 2.0 jtd я це зробив перепризначити листопада від майстерні bosch дуже номінована результаті двигун стукає на низьких обертах шумно, і, коли я вимикаю скрипить ( дивлячись на нього в ecm я бачив, що було піднято тиск в магістралі rail) , потім я переробити карту від 2 різних людей в інтернеті і той же результат-підняли всі тиск в магістралі rail, двигун гучно стукає на низьких оборотах і schricchiola, але в той же час я зробив карту від мене, приймаючи значення rail від інших онлайн-карт, які є більше? низькими цінами, ніж ті, перевизначити різні підготовчі, результат двигун ? дуже тихо, трохи шумний і відчуваю себе набагато більше? турбіна, і хто-небудь покажу ця карта говорить мені, що ? зроблено погано.
Зараз я хотів би зрозуміти, в області rimappature я новачок, але як водій я не можуть зняти 32 років досвід роботи з tir, так що я не розумію, чому? з карткою, що всі говорять, що ? лайно, я бачу, що ван і набагато краще?
Дайте мені кілька порад

blackwolf76
14-02-2014, 00:24
Я думаю, що якщо не прикладіть карти, про який ви говорите ніхто не може? дати точну інформацію.

Кожен з них має методи і стратегії власних перепризначити, і що майже завжди змінюються з автомобіля в автомобіль, таким чином, не існує техніка надійна і безпечна для всіх видів засобів масової інформації.

ЧІП-ТЮНІНГ
14-02-2014, 07:55
Дякую за відповідь blackwolf76 але, на жаль, я поки не можу вкласти я повинен прибути до 80 повідомлень.
Привіт

ugoboss
14-02-2014, 08:20
Дякую за відповідь blackwolf76 але, на жаль, я поки не можу вкласти я повинен прибути до 80 повідомлень.
Привіт

я думаю, що ви можете прикріпити файли, але ви не можете їх завантажити, спробуйте зайти в розширений режим для відповіді і доказів.

ЧІП-ТЮНІНГ
14-02-2014, 09:20
Будь ласка, ви можете пояснити мені, як краще зробити не можу?

dvdtuning