КПК

Перегляд Повної Версії : Допомога/Думки Ecu Bosch ME7.5 AUDI

TTMsport
28-10-2013, 21:38
585258535854

Сьогодні я видалив ecu Audi TT 1999 року 1.8 T 20v 224hp (225) код двигуна APX, ECU bosch motronic ME 8N0 906 018 АЕ.
Після його відкриття я зрозумів, що, як видно з фото, від спалаху ? gi? раніше dissaldata і ? застосовується даний цоколь. У будь-якому випадку, щоб видалити flash, потрібно отпаять опір близьке, інакше цоколь не тече і не дозволяє розблокування flash.
Враховуючи все це ми вже? зрозумів, що це був мережний диск (зробити від попереднього власника), чому? у відсутність інших проблем (? був перевірений кожен компонент) забезпечує жахливо і pi? раз йдете в recovery, скорочення палива і зниження boost. Крім того, пік приходить на 1.4 бар при серії повинно бути близько 1.0 бар. Сказавши це, ми хотіли б переписати картку оригінал, щоб потім працювати на "чистий".
Враховуючи, що я не програміст, flash і навіть знаю, який взяти, і в будь-якому випадку я хотів би уникнути витрат, в результаті чого ви можете зробити роботу з galletto клон ver 1260?
Велике спасибі тим, хто выст? мені поради/пропозиції.

TTMsport
29-10-2013, 15:39
Ніхто не, що я від руки?

марко
29-10-2013, 15:50
привіт ttmsport я тебе не conziglio писати з galletto 1260, але ви повинні взяти програміст, і щиро вірю, що півень 1260 не протокол, але я не впевнений, намагався читати з півня?

carmageddon
29-10-2013, 17:59
585258535854

Сьогодні я видалив ecu Audi TT 1999 року 1.8 T 20v 224hp (225) код двигуна APX, ECU bosch motronic ME 8N0 906 018 АЕ.
Після його відкриття я зрозумів, що, як видно з фото, від спалаху ? gi? раніше dissaldata і ? застосовується даний цоколь. У будь-якому випадку, щоб видалити flash, потрібно отпаять опір близьке, інакше цоколь не тече і не дозволяє розблокування flash.