Перегляд Повної Версії : Пояснення scodifica іммобілайзер
Всім привіт, як описано в назві, я звернувся на форум, я читав багато дискусій, в яких ви говорите про scodifica повне або часткове іммобілайзера на широкий вибір блоків управління. Я новачок в цьому великому електронному світі, іммобілайзер, точно чи що ?? ? зміст в ебу двигуна або в боді комп'ютер? яким чином взаємодіє, якщо вона взаємодіє з транспондером, в чому ? різниця між кодування повністю або частково, а що я отримаю з цих кодувань?
Вибачте за ці тисячі питань, які, можливо, можуть бути тривіальними, але я хотів би зробити кілька чітких ідей на цю тему.
я шукав весь розділ іммобілайзера, не знайти нічого...
Привіт gick, одна річ за один раз, щоб уникнути плутанини: l' іммобілайзера ? система протиугінний пристрій, який вже кілька років ? оснащений на транспортних засобах, як правило, принцип ? мати механічний ключ оснащений транспондерами кодуванні, що розпізнається за допомогою антени, розташованої в безпосередній близькості ne блок приводиться в рух, цей ключ має код, який після ідентифікації ебу іммобілайзера ви в діалог з ecu двигуна і обмінюючись даними та репутацією однакових ебу двигуна призводить до того, щоб стартер. Це ? основний принцип і pi? просто описав, щоб допомогти вам зрозуміти його функціонал. Розташування цих компонентів, принаймні, частково змінюються від машини до машини. Щодо scodifiche спільне ? що не потрібно-й? у вас є ключ з транспондера, scodifica частково також називають riverginazione потрібно при заміні ecu, а після визначення такого scodifica після того, як приводиться в рух автомобіль при першому виключенні або бортовий комп'ютер або блок управління іммобілайзера trasferir? код на екю.
отже, я, що в майстерні у мене автомобіль на заміну, а ми порушили всі і 2 ключами з транспондера, поставити 2 без ключів я повинен робити все, говорячи про точку 188 1.3 mj, я можу довіряти, програми, машини, програмне забезпечення або коли-sensor декодування для такої рутиною, як це?