Перегляд Повної Версії : EDC16u1 Mappina
Привіт,
я заявляю, що я любитель, але я намагався зробити карту, дуже м'які, на цьому ебу ? встановлена на моїй A3 140cv BKD немає FAP.
Сам блок встановлюється на golf 5 серії.
Що ви думаєте про це? Думки,образи, поради та інші....
PS: сподіваюся не заслужити "Карту жарт" :D
EGR і теплий старт ок, я представляю вам зроблені з будь-якого програмного забезпечення.
Карту ? практично не існує, крім того, існують помилки в редагуванні карти.
здравствуйте, я пропоную вам вчитися трохи на форумі, перш ніж покласти руку на карту, ви побачите, що деякі речі вам буде більш ясно!
EGR і теплий старт ок, я представляю вам зроблені з будь-якого програмного забезпечення.
Карту ? практично не існує, крім того, існують помилки в редагуванні карти.
У Egr я зробив Раз, у той час як теплий старт мені допомогти...
Однак, можливо, коли я робив карту насправді я ? біг під контролем мета, тобто те, свою карту, щоб зменшити витрату палива, намагаючись дати пі? крутний момент на низьких обертах.
Помилки в картах типу які? замість цього я помітив, що де є pi? карти, ECM, в момент підтвердження, просить мене повернути кроком на карти однодумців і переконайтеся в тому, що є? відомо, що ЖАХИ, наприклад, якщо приріст ? max 10%, він на карту, подібні мітки повідомляє, типу +70%...
здравствуйте, я пропоную вам вчитися трохи на форумі, перш ніж покласти руку на карту, ви побачите, що деякі речі вам буде більш ясно!
дійсно для тих, хто має добру основу і форум пу? бути корисним, але для тих, хто намагається зрозуміти, не ? просто. C'? якийсь користувач, який займається і витрачає на пояснення речей, але завжди, чудовий вид з вікна, в моєму випадку, напрямні закріплені і тематичних карт, орієнтовану на багатьох мало і мало обговоріть в суті змін. Отже, щоб не здатися черствим і грубим, але я вважаю, ваш коментар просто недоречний і з вуаллю байдужості, іронічним.
Федеріко
leandro89
16-09-2013, 17:38