Перегляд Повної Версії : Погляд карту ALFA 147 1.9 JTD 115CV 8В - 332.688
Привіт,
в додатку я увійшов орі і mod машини.
Моя мета ? зробити soft-тюнінг , без шкоди для форсунок, зчеплення, коробки передач, турбіни, і багато іншого!
Я новачок і використання ECM Titanium 1.61 для редагування карт.
Ви, будь ласка, поглянути на файл мод, щоб побачити, якщо я допустив грубі помилки і, особливо, якщо я пропустив щось...
Загалом, я сподіваюся, що хтось може мені допомогти прийняти правильне напрям і дати мені добру пораду.
Дякую
michele30
14-04-2013, 17:26
здравствуйте, я не верх, але, як на мене, є речі, які не йдуть добре, я виходжу з того:
тиск в магістралі rail , я тебе втрачу 3 - 4 % max, так ? занадто багато, і partirei з 50/60% load ж саме фільтрів в магістралі rail занадто високі
обмежувач крутного моменту деталі від 1500 до max і поступово, залози " прощай зчеплення
тиск турбо 170 очок, я думаю, трохи, покладіть 120 очок, можливо,
педаль partirei від 1500 обертів і на 50% load .
це ? мої думки і за те, що я знаю, трохи дивіться також інші інструкції.
frantik3
14-04-2013, 17:34
здравствуйте, я не верх, але, як на мене, є речі, які не йдуть добре, я виходжу з того:
тиск в магістралі rail , я тебе втрачу 3 - 4 % max, так ? занадто багато, і partirei з 50/60% load ж саме фільтрів в магістралі rail занадто високі
обмежувач крутного моменту деталі від 1500 до max і поступово, залози " прощай зчеплення
для soft я думаю, ви повинні слідувати цій раді
SandroMarciano
14-04-2013, 18:53
по-моєму навіть rail б доцільно залишити його в оригіналі... в той час як обмежувач крутного моменту, ви можете підняти його, коли ви хочете, так довго, перш ніж стане небезпечним для групи зчеплення і маховик втручаються інші обмежувачі, які блокують дизель...
тиск турбо-карту soft 100mbar в pi? також можуть йти добре!
Спасибі Михайло за відповідь.
Для тиску в рампі і обмежувачами seguir? ваш рада.