Перегляд Повної Версії : керівництво для початківців ECM Titanium
Привіт. C'? керівництво для початківців ECM Titanium? Я новачок в цьому і не в якості програмного забезпечення.
З повагою і спасибі заздалегідь.
maku1977
21-02-2013, 11:29
не надто відрізняється від ecm2001 навпаки....
Alfa159 q4
21-02-2013, 12:07
Що я знаю, не з'? ручний, але якщо ви втратите трохи часу, не ? складно.
Має дуже інтуїтивний інтерфейс
maku1977
21-02-2013, 18:59
ні... керівництво, що я пам'ятаю, було...... але багато хто з цим були не праві!
Привіт, друзі. Я починаю його використовувати, і я ще не встановлено. Наприклад, якщо у мене TDI 1.9 105Л.С mod і я відкриваю файл з тим же двигуном, але різні програми, можна копіювати зміни, так просто?
Дякую
magi1984
21-02-2013, 20:34
немає не можете
ви повинні відкрити орі і мод з ж HW і SW
потім йдемо в ФАЙЛ, Огляд кроком (ALT + R), і без шкоди кроком
після відкриття орі, який ви хочете змінити, перейти завжди в ФАЙЛ, Огляд кроком (ALT + R), і прикладіть кроком
maku1977
25-02-2013, 16:34
ну і даремно.... я роблю так
antonio.o
25-02-2013, 23:59
немає не можете
ви повинні відкрити орі і мод з ж HW і SW
потім йдемо в ФАЙЛ, Огляд кроком (ALT + R), і без шкоди кроком
після відкриття орі, який ви хочете змінити, перейти завжди в ФАЙЛ, Огляд кроком (ALT + R), і прикладіть кроком
але завжди відкривати ori того ж SW HW або різні, і вставити тільки зведення з приростом.??
motorsport
26-02-2013, 23:36
навіть якщо файл і відрізняється, як sw і hw-просто файли, вони такі ж, як криві можна застосовувати зведення кроком!!
antonio.o
26-02-2013, 23:50
навіть якщо файл і відрізняється, як sw і hw-просто файли, вони такі ж, як криві можна застосовувати зведення кроком!!
вибачте, поясніть мені, добре для кривих, що ви маєте на увазі спасибі.
motorsport
26-02-2013, 23:55
криві, що я маю на увазі карти, що перебуваєте в sw!!
antonio.o
27-02-2013, 00:04
криві, що я маю на увазі карти, що перебуваєте в sw!!
ах, добре, тепер я розумію.
gennantsub
27-02-2013, 22:15