Перегляд Повної Версії : Alfa mito 1.3 90cv відключення DPF і EGR
maxpaine_1
13-02-2013, 17:37
привіт всім.
почала з того, що я новачок на самих ранніх зброї.
У мене є деякі sw, як ecmtitanium, ecm2001 і т.д..
Я хотів спробувати зробити карту, щоб збільшити p? продуктивність моєї машини на низьких оборотах, і в той же час відключення DPF (і зняти його fisiacamente) і закрийте клапан EGR.
я бачив, що, починаючи з вихідного файлу (який я знайшов в мережі) з Mpps v. 12-пу? писати в ебу через obd.
я хотів би запитати вас:
? надзвичайно важко diattivare DPF і chidere в EGR?
хтось з вас c'? вдалося?
що програмне забезпечення та обладнання необхідно? (я не програмістів).
спасибі.
на блоці керування c'? написав: MJD 6F3.J1/HW04P/3643-J191
Файл орі, що я знайшов, називається: ALFA MITO 1.3 MJTD 90cv 51854479_3643J191
explode82
13-02-2013, 18:24
frantik3
13-02-2013, 18:36
ви можете зробити з sw або вручну
maxpaine_1
13-02-2013, 18:42
ви можете зробити з sw або вручну
привіт.
з яким програмним забезпеченням?
maxpaine_1
13-02-2013, 18:49
я знаю, що я ? відповів в іншому місці, але не я ? сказали, ne, як і ви, ne програмного забезпечення.
я, також для особистого задоволення я хотів би спробувати.
frantik3
13-02-2013, 19:02
egr ти навіть з carsoftware але якщо не видалити fap ви не повинні виключити egr
maxpaine_1
13-02-2013, 19:05
для моїх цілей, було б краще galletto 2.
fa pi? те, чим mpps від bdm.
explode82
13-02-2013, 19:45
ви не повинні, звичайно, не буде хороша якість? враховуючи ціну запропонуйте msport
msport (exil77grande)
13-02-2013, 19:51
для моїх цілей, було б краще galletto 2.
fa pi? те, чим mpps від bdm.