КПК

Перегляд Повної Версії : Читання, запису ecu.

antonio.o
30-12-2012, 11:54
Ось я цюй? відразу просити про допомогу, я заявляю, що я новачок у всьому, але цей світ мене заворожує тільки в особистих цілях цікаво, що HW читати MPPS ecu, Galletto2 FgTech, звичайно, не s? якщо мені дозволено, але я кажу про будь-c*lon*.
Спасибі .

FidodidoTuning
30-12-2012, 11:57
Ke автомобілів, які ви повинні зробити?

antonio.o
30-12-2012, 12:06
Моя ? є 159 JTDM 8V gi? змінено і я хочу почати з того, щоб розважити себе трохи.
Спасибі і щасливого Різдва на т? і на всіх форумах.

FidodidoTuning
30-12-2012, 12:13
різдво ? gi? пішов,гарний рік, анке тебе
для вашого просто mpps v. 5

peppe82
30-12-2012, 12:28
привіт антоніо замовити перейшовши за промові я згоден fidodido ви можете зробити це за допомогою багатьох інструментів, які ви перерахували.найдешевший і власного v5 або v12 .

antonio.o
30-12-2012, 12:32
привіт антоніо замовити перейшовши за промові я згоден fidodido ви можете зробити це за допомогою багатьох інструментів, які ви перерахували.найдешевший і власного v5 або v12 .
Ок? в мережі я знайшов цей Galletto2 FgTech (в тому числі доставка 140 ЄВРО.) ціна на даний момент за свята не доступний s? коли-небудь, що стане добре, і я можу розважатися з парком машин в моїй родині розуміти, як діти, дядьки, etc.

msport (exil77grande)
30-12-2012, 12:34
Ось я цюй? відразу просити про допомогу, я заявляю, що я новачок у всьому, але цей світ мене заворожує тільки в особистих цілях цікаво, що HW читати MPPS ecu, Galletto2 FgTech, звичайно, не s? якщо мені дозволено, але я кажу про будь-c*lon*.
Спасибі .

ну припустимо, що якщо вам потрібно зробити тільки ваша машина просто навіть простий півник 12.50, який найдешевший, але якщо вам потрібно зробити якийсь інший автомобіль, і ви хочете більшої безпеки, я пропоную mpps,якщо ви хочете піти на топ в якості автомобільного парку кажучи, клонів немає і півник v2, що він веде себе дуже добре,тут можна знайти що-то: