КПК

Перегляд Повної Версії : Думку карта bmw e46

blushark
23-11-2012, 23:55
Привіт, хлопці,після численних порівнянь,зроблені мною, я прийшов до мапу, що я думаю ? найкраще, що я міг зробити? так як я новачок я хотів би знати, які ваші враження і які додаткові зміни б ви зробили, вважаючи, що моїй машині ? bmw e46 320d 150cv шести ступінчаста коробка передач і інша справа, як я можу прикріпити файли, побачив, що мені каже програма, що не дійсні?

blushark
24-11-2012, 00:08
ок, я впорався поодинці, надсилаю вам посилання, щоб ви могли завантажити мою карту кричи, а то від мене змінено...чекаю на ваші думки
посилання видалена, тому що порушує правила

blushark
24-11-2012, 01:01
ок, спробуйте ще раз посилання видалена, бо порушує правила

blushark
24-11-2012, 01:41
ок, як ви думаєте?

blushark
24-11-2012, 11:52
мені ніхто не може? сказати?

msport (exil77grande)
24-11-2012, 12:49
тоді, якщо ви хочете розмістити щось на форумі, їх потрібно стиснути і прикріпити в режимі розширеного не через зовнішні посилання,крім того, як вже багато разів говорив, може бути, не в собі, але, загалом-файл повинен бути названий так, як повинно, інакше ніхто не допоможе,я сподіваюся, що зрозуміло.

ps
для того, щоб назвати добре файли я маю на увазі marca_modello_cilindrata_cavalli_hardware_software _ori-мод ок?

msport (exil77grande)
24-11-2012, 13:25
у будь-якому випадку по карті, що у мене з'явиться я вам скажу, що крім обмежувачі крутного моменту, жахливі і кроком у костюми карти 126 очок і 72 точок на турбо і судити,все переробляти.

blushark
24-11-2012, 18:28
дякую за роз'яснення,ось два файлу, орієнтації і мод,то мод ? карту, що я зробив, і я хотів би знати, якщо c'? щось змінити або поліпшити

msport (exil77grande)
24-11-2012, 19:19
я порівняв два файлу, раніше розміщені вами на зовнішнє посилання,то мод вище вкладення і' - іншому?
якщо нічим не відрізняється від стоку, а також в іншому випадку, якщо це все той же мод, я тобі вже відповів.

blushark
24-11-2012, 19:23