Перегляд Повної Версії : 9.t7 Fiat 500 1.2 euro6
Привіт всім , я новачок, і я намагаюся з'ясувати, як ви зможете scodifica частково це екю, 9.t7 Fiat 500 1.2 euro6 HW MM9GFHWN01 SW 2L12FAAM, щоб можна було встановити на інший автомобіль , я прочитав ecu з kessv2, і я отримав файл з 2.00 mb, спасибі тим, хто може мені допомогти/навчити
Завжди на цій ecu додати питання, відкривши наявність пам'яті 95640, що відомий виробник емулятори зміна в дві адреси, моє питання 1 читання з kessv2 файл отримав, compression цієї пам'яті? 2 якщо в зазначених вище адрес порту все на ff буде правильний порядок для rinverginare ecu спасибі тим, хто мені може допомогти
Завжди на цій ecu додати питання, відкривши наявність пам'яті 95640, що відомий виробник емулятори зміна в дві адреси, моє питання 1 читання з kessv2 файл отримав, compression цієї пам'яті? 2 якщо в зазначених вище адрес порту все на ff буде правильний порядок для rinverginare ecu спасибі тим, хто мені може допомогти
якщо ви можете прочитати e2p 95640 повинен бути переданий файл я незаймана
Дякую, спочатку в своїй доступності, файл, який я отримав від 2 мб / с читання бд містить також e2p? Або я повинен відкрити ecu і читати тільки e2p, саме на цій пам'яті я бачив, що деякі виробники емуляторів змінити Деякі рядки мені цікаво, якщо я просто покласти FF саме в тих точках, для дівочої вище ecu, я тебе питаю це, щоб зрозуміти, і відкриває вечір краще
На жаль, не можу( не знаю)розмістити фотографію, що зміни в e2p, що я говорив
з kess файл 2 мега, що закони не включає в себе e2prom, тобі це не потрібно desolder і читати в школі.
Дякую за роз'яснення, цікаво, якщо я можу читати з допомогою пінцета чи є різниця?
Знайти різні дискусії на цей факт отпаять або читати їх з допомогою пінцета, якщо хтось із більш досвідчених може мені пояснити, в усякому разі поки ми будемо відкривати і читати цей e2p