Перегляд Повної Версії : Резервне копіювання ecu
Я новачок і для початку хочу зробити "добре" для читання з резервної копії ебу
для цього перше правило, яке я дав собі і це зробити завжди в школі в boot mode або bdm залежить від ебу(в моєму випадку edc17cp49 boot mode)
потім блок живлення,в школі, що напруга дати?мінімум скільки ампер повинен бути?
Може бути корисно прочитати два рази і порівняти два файли з програмою?
Я новачок і для початку хочу зробити "добре" для читання з резервної копії ебу
для цього перше правило, яке я дав собі і це зробити завжди в школі в boot mode або bdm залежить від ебу(в моєму випадку edc17cp49 boot mode)
потім блок живлення,в школі, що напруга дати?мінімум скільки ампер повинен бути?
Може бути корисно прочитати два рази і порівняти два файли з програмою?
Привіт Андрій ебу від вас вище повинен бути встановлений на 1.6 фіат, якщо не помиляюся, ну це не має значення.
для харчування я особисто працюю на 13 вольт і як в даний час це більше, ніж просто 3 ПІДСИЛЮВАЧА.
на мій погляд, не потрібно нічого прочитати ще раз. а я, як і ви новачок, то чекає хтось більш досвідчений
Buonaserata
Ти сказав, справедливо ебу для 1.6 джульєтта
У kess, блок живлення в комплекті 12v 1A більше, ви повинні використовувати один в 13 підключений до ecu?
Прочитати ще раз і порівняти свідчення, тому що, якщо вони рівні, це означає, що "закон"
в школі можна працювати,з блок живлення туристичне також у 13 спокійно,з подачі інструменту, який працює більш або менш 12.3/4.
не потрібно годувати ecu до школи,тому що це інструмент, який його живить,а потім ви повинні побачити, що інструмент використовує,кт всі схеми підключення і найпростіший,то, на мій погляд прочитати її 2 рази, марно!
що стосується kess,якщо цікаво читати з модулем tricore,я можу сказати, що, напевно, зможу прочитати мало, якщо ми говоримо не про офіційних інструментів!
Так, я намагався прочитати її в boot, з затискачі, закріплені на зовнішні виводи ecu, але нічого