Перегляд Повної Версії : Видалити egr Крайслер G. Vojager 2800 edc 15 c2
Доброго ранку, хлопці, я повинен видалити egr на цій машині, я читав ебу з півня, і від моїх програмного забезпечення, проведення , єдиний, хто мені це може зробити, це AES universal. Коли-car soft. Цей блок не існує. Коли я scodifica egr мені формат jpg, переписати не дає мені згоди стартера, з ел. Автомобіль з автоматичною коробкою передач . Знову його файл на частини. Ви думаєте, що це питання формату або щось ще .
jpg-це розширення для зображень, але в жодному разі не граф, але розширення, що ce у файлі, що ви пишете, ви пробували порівняти два файли? перш ніж писати це зробите, тим краще, потім cks на місці? свій інструмент, не думаю, що він виправив у запису, спробуйте відправити файл, який ми перевіряємо.
не знаю, як завантажити дві карти ,прошу вибачення, я новачок.
https://www.professionalchiptuning.net/faq.php
спасибі cinqueturbo pardon
файли пошкоджені і не можуть видобути.
спробуйте перезавантажити
Тоді проблема в тому, що якщо я намагаюся завантажити, як я читав їх , я не буду їх приймати, якщо їх перейменувати .rar так, але ви їх не бачите, вас
не треба перейменовувати, але згорнути з win rar або win zip
Це не файл складно, але для edc15, просто принесіть всі фази уприскування, як звуть і т. д., до максимального значення, тобто 9500, там буде такий же, рішення з перемикачами, але спочатку спробуйте так, побачите, що це працює, і не забудьте виправити контрольну суму з winols, ecm не робить це добре
Тоді проблема в тому, що якщо я намагаюся завантажити, як я читав їх , я не буду їх приймати, якщо їх перейменувати .rar так, але ви їх не бачите, вас
ок, відкрили ковчег, (файли не йдуть riniominati в .RAR але вони стиснуті з допомогою winrar) файл був зроблений з swict off, і cks, не була виправлена, виправити cks, і ви побачите, що йде в русі.