Перегляд Повної Версії : Mercedes w203 c200cdi
mistergame
21-10-2012, 18:42
Спочатку привіт всім, враховуючи, що я новачок. У мене є клас, c200cdi 122cv w203 2005 року з акпп. Я видалив fap та проведено зіставлення. Я б хотіла зрозуміти щось більше. Я є власником mpps, і я можу писати і читати. Я б хотіла відредагувати файл з ecm і почати розбиратися. Я завзятий автомобіліст. Якщо місце мій мод-файли, приймаю зауваження і пропозиції. Машина йде досить добре, хоча, як на мене, в місті споживає трохи занадто. Близько 10км на літр.
mistergame добре arrivao між нами ,ти файл орі, звичайно, ви тримаєте його,altrimneti ви не можете зробити порівняння між вашим, що ви на машині, і те, орі....
mistergame
21-10-2012, 18:56
чувак, що я зробив перепризначити мій мерседес 2 місяці, що я намагаюся змусити себе дати файл орі.........
тут в базі даних форуму не лай знайшов???
mistergame
21-10-2012, 19:24
ні, немає
ха-ха-ха ок, тоді варто звернутися, так ви можете зробити і зрозуміти всі свої карти я, на жаль, не маю можливості завантажити файли, якщо не в п'ятдесят повідомлень,,,,
mistergame
21-10-2012, 19:57
саме я зареєстрована, але до заїзду в 50 msg, що в дискусіях я беру участь?
у будь-ти ви маєте на увазі карти або не розумієте нічого свого,навіть якщо і світ величезний
mistergame
21-10-2012, 20:27
я почав через тисячу труднощі близько місяця тому, коли я зробив зіставити свій автомобіль і хлопець, я не хотів би давати будь-яких пояснень. Ergo, оскільки мені цей завісу таємниці мені не подобається, я намагався зрозуміти щось більше. Особливо тоді, тому що я люблю двигунів.
magi1984
21-10-2012, 20:47
починається з рознесенням кількість HW і SW ебу, якщо у вас mpps можете їх бачити.
cos? від тих прошу видати вихідний файл
msport (exil77grande)
22-10-2012, 08:58
Робите що-небудь ще краще,читайте файл машини і місця їх, потім ви отримати цю файл орі і я даю вам моя думка про вашій карті.
mistergame
23-10-2012, 01:26
як прикріпити файл?