Перегляд Повної Версії : Початок використання winols
Всім привіт, я новачок на форумі,для чистого пристрасті, я підійшов до програми для перепризначення або краще поліпшити вихідні програми легкових автомобілів, в цей момент я хотів би зрозуміти, експлуатації winols, я читав інструкцію, але не каже, хто знає що,ви маєте щось, що може адресувати краще у використанні?
Ти поїхав від труднощів у ****llo 80%
передає в ECM як інструмент і домогтися більшого прогресу, щоб почати.. winols-це незвично.
Ви праві, і т. д. це, однак, проблема полягає в тому, визнаєте, криві, і я помітив, що не може змінити все криві окремо,winols і більш громіздкою, але це також вірно, що, маючи damos, ви можете краще зрозуміти.
Дійсно, тепер є damos перекладені на італійську.проблема в тому що.
Всім привіт, я новачок на форумі,для чистого пристрасті, я підійшов до програми для перепризначення або краще поліпшити вихідні програми легкових автомобілів, в цей момент я хотів би зрозуміти, експлуатації winols, я читав інструкцію, але не каже, хто знає що,ви маєте щось, що може адресувати краще у використанні?
У PRESENTAZIONEEEEEE, як і у всьому форумі ви
привіт, я хочу тільки застерегти х одна річ, яка мені підвернулася.
при закритті програми winols (що я тільки що встановили і не використали його раніше відкрилося вікно, яке в основному говорить, що файл може бути змінений, навіть без збереження змін.
насправді файл після змін, і під час використання програми я змін не було навіть спроб немає! у мене не просили ніяких змін, ані інших якихось особливих дій... я тільки scuriosato тут і вікна програми, з то .для завантаження.
так що я б сказав, заряд завжди копію, що ви ніколи не знаєте, що може статися, і зберегти початковий файл безпеки.
(на щастя, я так і зробив, якщо немає, я мав велике корости більше)
Дякую за наводку,на даний момент я так зайнятий, що у мене не було можливості возитися трохи вище.
Дякую
Всім привіт , ви можете змінити мову з німецької на англійську?