КПК

Перегляд Повної Версії : Читати і писати Delphi dcm 6.1

Mystral
Як випливає з назви, прошу ради від вас, враховуючи, що я новачок, щоб купити обладнання правильним (клон) для того, щоб читати і писати ебу мого Ford Mondeo 2.0 TDCI 150CV, що збирає ебу Delphi DCM6.1.
Що він (клон) надійний, не ризикуючи посадити ecu.
Чекати з нетерпінням на ваші відповіді.

lui93
привіт півник v54 має піти добре, але ти ніколи не впевнений, з ( клон) завжди існує ризик блокування ecu.
спробуйте звернутися в онлайн-сервіс про те, як діяти, вони мають великий досвід роботи

клону, змушують тремтіти ноги іноді

Mystral
Я читав в якийсь пост, що kessv2, є більш безпечним, тому що володіє функцією recovery.

*lui93 ти говориш про поле, що тепер я бачу в автономному режимі в червоний колір у правому нижньому куті?

lui93
ну нічого, і впевнені, тільки оригінальна продукція, я повторюю вам, для консультації, необхідне, зверніться в службу chiptuning і я тобі скажу, добре

ви точно чи ні***** на екрані просто розчавити, а потім відправити безпосередньо***** співробітників, чіп-тюнінг

Mystral
Я зв'язався вчора ввечері те ж, але мені не відповіли ще

КЛАВДІЯ.
Дивно, що ще не рік відповідь, спробуйте ще раз !!

Mystral
Тільки обурюватися

lui93
майте терпіння, вам дадуть відповідь, може бути, написати безлад з вашої поштової скриньки скопіювати***** процитоване вище

Mystral
Вони не пропонують допомогу, про те, що стосується клонів.
Отже, або деякі душі, pia допомагає мені навіть в pvt або мені доведеться відмовитися від вильоту, так як я не можу собі дозволити витрачати 4500 євро для kess оригінальний, протоколів і програмного забезпечення.
Зрештою, мені потрібно насамперед для того, щоб працювати на моїй особистій машині, тому не має сенсу витрачати величезні суми грошей.
Я намагався зондувати в мережі, але можна знайти все що завгодно і ви не розумієте, що є дійсним, а що ні, саме тому, що я не зовсім зрозуміла ситуація.