Сторінка 1 з 3 123 ОстаннєUltima
Результати 1-10 з 28
  1. #1
    НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2015
    Повідомлення
    24

    Kess V2 помилку "Помилка "будильник" / Будильник"

    Всім привіт
    Я заявляю, що я новачок в цьому питанні, я купив Kess V2 FW 2.10 3.099, і я спробував читати ебу мого мото, Moto Guzzi Norge 1200.

    Я підключено джерело живлення, стабілізований, при цьому напруга було близько 13.5 вольт.

    У Kess працює, індикатор блимає зелений, але потім в кінці я помилку "Помилка "будильник" / Будильник"

    Я обнулити помилки в ебу з Kess, і я сказав, що операція була успішною. Насправді я не знаю, якщо це так....

    Будь ласка, lumi, сподіваючись зуміти вирішити цю проблему.

  2. #2
    СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ (FO) L'avatar di passione motori
    Дата Реєстрації
    Jul 2013
    Болга
    Лаціо
    Повідомлення
    607
    Привіт, помилка "будильник" / будильник, тому що не ідентифікує блок управління вашого мотоцикла, може бути, це час, щоб перевірити посилання, або у вас проблеми з перекладами kline.........

  3. #3
    НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2015
    Повідомлення
    24
    Я перевірив, чи добре посилання, але, здається, все ок. Я також спробував з допомогою іншого кабелю, адаптер типу Fiat-OBD2, що використання, як правило, для діагностики, але нічого не робити....
    Хто продав мені інструмент, сказав, що це питання харчування і каже, що їжа все до 15В, але не думаю, що ви могли б зробити.....

    Дякую за пораду....

  4. #4
    НОВАЧОК
    Дата Реєстрації
    Oct 2014
    Повідомлення
    11
    Може бути, клон не добре, ви повинні змінити деякі компоненти і, чи є у вас картини, ви можете так само оновлення 4.036.

  5. #5
    СЕРЕДНІЙ КОРИСТУВАЧ (FO) L'avatar di passione motori
    Дата Реєстрації
    Jul 2013
    Болга
    Лаціо
    Повідомлення
    607
    Citazione Спочатку Написав турбіни Visualizza Messaggio